درباره چینی بهداشتی کریستال دریا

کارخانه چینی کریستال دریا در سال 1390 اقدام به تاسیس کارخانه در شهرک صنعتی لالجین همدان نمود و با طراحی و ساخت مدلهای روزو متنوع دررنگهای مختلف درجهت ارتقاء سطح کیفیت محصولات چینی بهداشتی گام های موثری در امر تولید در استان برداشته وهمواره با تلاش و تداوم و نوآوری پیوسته در صدد ارتقاء استانداردهای موجود صنعت چینی بهداشتی ایران درسطح بین المللی می باشیم.

نقطه تمایز ما

در میان خدمات و محصولات گروه تولیدی صنعتی چینی و کریستال دریا مواردی وجود دارد که نقطه تمایز این شرکت با شرکتهای همسو می باشد .

– حس مسئولیت در قبال کیفیت محصولات و خدمات

– ایجاد رضایتمندی 100درصدی مشتریان

– حفظ کیفیت و کمیت محصولات در طی این چند سال

نیروی کارشناس و متخصص

استفاده از نیروی کار کارشناس و متخصص یکی از مهم ترین مواردی است که همیشه به آن پایبندیم و به این مسئله اعتقاد داریم که تولید با کیفیت و مرغوب دسترنج نیروی متخصص و با تجربه است از این رو گروه صنعتی چینی و کریستال دریا از همان ابتدا با تمرکز بر نیروی کاری متعهد و کاردان محصولاتی سفارشی و مرغوب را روانه بازار کرده و همچنان به آن پایبندیم.

محصولات چینی بهداشتی ما

انواع طرح های مختلف وال هنگ فلت ،انواع سنگ های دستشویی ،انواع سرویس های روکابینتی ،انواع سرویس سرشور آرایشگاهی و تجهیزات آرایشگاهی و دکوراسیون آرایشگاه ،انواع دکوراسیون سرویس بهداشتی با طرح های جدید و متنوع ،انواع طرح های جدید روکابینتی فلت ،انواع سرویس های توالت فرنگی ،انواع سرویس چینی حمام را در فروشگاه ما بیابید